فکر مي کنيد معني کلمه سامسونگ چيست؟!


مطمئنا شما هم تا به حال به معناي نام کمپاني بزرگ کره اي «سامسونگ» فکر نکرده‌ايد. به واقع معني کلمه سامسونگ چيست؟
مطمئنا شما هم تا به حال به معناي نام کمپاني بزرگ کره اي «سامسونگ» فکر نکرده‌ايد. به واقع معني کلمه سامسونگ چيست؟ ميزان نفوذ تکنولوژي در زندگي روزانه‌ي ما به طور خزنده اي در حال افزايش است. همچنين افزايش تعداد گجت هاي الکترونيکي که سال به سال بيشتر مي‌شوند، باعث مي‌شود که رفته رفته تکنولوژي در تار و پود زندگي ما عجين شود.

اين رشد سريع تکنولوژي مي‌تواند شامل بزرگ و بزرگ‌تر شدن تلويزيون‌ها، بزرگ‌تر و قوي‌تر شدن اسمارت فون ها، افزايش تعداد تبلت ها و ساعت‌هاي هوشمند جديد باشد. در حال حاضر يکي از موفق‌ترين شرکت‌ها در زمينه‌ي الکترونيک، سامسونگ است. نامي که شما آن را تنها در زمينه‌ي تلويزيون نشنيده‌ايد؛ بلکه آن را در عرصه هاي مختلف نظير تلفن‌هاي همراه و تبلت ها به وفور شنيده‌ايد. سامسونگ نامي کاملاً آشنا براي علاقه‌مندان به تکنولوژي است. اما آيا مي‌دانستيد که «سامسونگ» معنايي حقيقي دارد؟ البته تشخيص معناي اين کلمه کمي سخت مي‌باشد چرا که اصليت اين کلمه کره اي است.

سامسونگ شرکتي است که در جنوب کشور کره‌ي جنوبي يعني در سئول، پايتخت اين کشور واقع شده است و کاملاً هويداست که اين کلمه به طور خالص کره اي مي‌باشد. در واقع «سامسونگ» از دو بخش «سام» و «سونگ» تشکيل شده که هر کدام معناي مستقلي دارند. «سام» به معناي «سه» و «سونگ» به معناي «ستاره» است. پس مي‌توان کلمه‌ي «سامسونگ» را به «سه ستاره» در زبان فارسي ترجمه کرد. بخش «سام» اين نماد کره اي بيانگر «بزرگ، قدرتمند و فراوان» و «سونگ» آن بيانگر «ابدي و جاودانه» مي‌باشد. به طور خلاصه مي‌توان گفت که در DNA سامسونگ صفاتي مانند بزرگ، قدرتمند، فراوان و جاودانه قرار دارد.

در واقع اين سه ستاره نمايانگر لوگوي اصلي اين شرکت در 30 سال ابتدايي آن به حساب مي‌آيد؛ يعني درست زماني که سامسونگ فعاليت خود را در زمينه املاک شروع کرده بود. اما حالا سامسونگ بيش از 236 هزار کارمند در 29 کشور مختلف جهان استخدام کرده است (به غير از خود کشور کره‌ي جنوبي) و در حال حاضر اين کمپاني کره اي جزو 10 برند معتبر جهاني شناخته مي‌شود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: فناوری ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : چهار شنبه 27 فروردين 1393برچسب:, | 9:15 | نویسنده : valeh |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.